maanantai 19. syyskuuta 2016

Ikean ostoksia

Mun viime viikko oli tosi hektinen. Joka päivä oli jotain. Viime viikon tiistaina kävin työhaastattelussa profficella, josta he mulle seuraavana päivänä soittivat, että oon päässyt seuraavaan vaiheeseen. Perjantaina kävin firmassa haastattelussa ja meni aika hyvin. Tai ainakin musta tykättiin ja nyt he käyvät suosittelijoita läpi ja täällä jännätään onko paikka mun! Mun lisäks heillä on vain yksi toinen, joten mä toivon, että oon se parempi! Olisin asiakaspalvelija ja ottaisin Suomesta vastaan puheluita. Oon koko ajan tän prosessin kuluessa, vaan innostunut enemmän, joten jossei se paikka tuu niin tömähtää melko kovaa maahan..
Muuten meni viikko lähinnä töissä. Lauantaina kaveri haki mut autolla töistä ja suunnattiin taas Ruotsin suurimpaan ikeean. Tuolla on pariin otteeseen käyty, mutta mä tykkään Suomen ikeasta enemmän. Tää ikea on 4 kerroksinen ja jos jotain haluat ostaa, nii täytyy käydä koko paikka läpi ennen kuin pääsee kassalle. Niinpä me harhailtiin varmaan puoli tuntia ympyrää siellä, ennen kuin päästiin kassoille :D Ja petyin, etten löytänyt niitä tuoksutuikkuja ei vaan löytynyt mistään. Mutta onneksi löysin mun himoitsemat säilytyslaatikon ja nyt on ihana kun tavarat on siististi piilossa laatikoissa! Ja löysin mun himoitseman vaaleanpunaisen päiväpeiton! En voi sietää, jos sängyssä oleilee päivävaatteilla, mutta nyt voi istuskella vaatteilla sängyllä, kun on päiväpeitto suojana :D
Ostettiin 10-pack äppel mustia puoliksi kaverin kanssa ja on tosi hyviä mehujako ne nyt on!
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan olla asiallinen kommentoidessasi :)