perjantai 7. huhtikuuta 2017

Terrori-isku

Tämä perjantai ei alkanut hyvi eikä päättynytkään hyvin. Olin jo ihan musertunu myn tuloksista ja koululta oli tarkotus suunnistaa Kistan kautta kotiin, jotta rhtis nopeasti poikaystävää nähdä. T-centraalissa vaihoin normaalisti sinisen linjen metroon, joka kummallisesti vain ajoi ohi. No hyppäsin kungsträdgårdin junaan ja se muuttui akallan junaksi ja hihkasin, että mun suunitelma toimi, pääsisin ilman centraalia kistaa. No metrossa näin uutisen ja puolessa välissä matkaa metro pysähty ja poliisin määräyksestä kaikkien täytyi nousta maanpinnalle. Terroriteokshan mä tätä heti luulin, joten oli tosi kuumottavaa kun metro evakoitiin. Eihän sitä koskaan tiedä missä voi räjähtää.. Mä pääsin lopulta kotiin monen eri bussin avulla ja kaikki mun rakkaimmat on myös turvassa ❤ Kyllähän tää pysäytti. Ihan yhtä hyvin mä olisin voinut olla siellä ja jäädä kuorma-auton alle. Onneksi oli koulua ja en hengaillu kaupungilla tänään. Ja ihme, ettei enempää kuolonuhreja tullut. Ei näitä iskuja niin tunne, vaikka niitä Euroopassa tapahtuu ei ennen kuin se sattuu ihan viereen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan olla asiallinen kommentoidessasi :)