maanantai 20. helmikuuta 2017

Viime viikkoista

Viime viikolla vietettiin taas sitä sydänkäpysten juhlapäivää, jota itse kutsuin forever alone dayksi. Tosin ensimmäinen ystävänpäiväni/allahjärtansdag ei-sinkkuna oli ihan okei. Mä lähdin luennolta hieman aikasemmin, jotta ehdin lounastaa poikaystävän kanssa. Käytiin hyvässä thaimaalaisessa buffëravintolassa, vaikka musta nää kiinalaiset ja thaimaalaiset ruuat on melko samanlaisia en ite ainakaan huomaa eroa :D Ravintolasta suunnattiin penkille auringosta nauttimaan ja herra taikoi mulle jostain ruusun laukustaan. Olinhan mä vähän yrittänyt "vihjailla" kukista, mutten tosiaankaan uskonut, että ruusun saisin! Tällä kertaa ruusu tuli oikealta henkilöltä oikeaan aikaan.
Viime viikolla alkoi aurinkokoin pitkästä aikaa paistamaan ja sää oli niin keväistä, että mun oli tosi hankala keskittyä yhtään mihinkään viime viikolla! Ei oikein opiskelutkaan maistu, kun istuu kotona joka päivä.. Mutta yritän nyt kovasti tsempata itteäni ja oivaltaa asioita. Huomenna on taas semmonen pienenpi koe ja tuntuu taas siltä, etten osaa mitään enkä pääse läpi.. Peukut taas pystyyn! Viimeksi opin kokeen asiat oikeasti vasta kokeen jälkeen, taitaa taas käydä niin.. Toisaalta, jospa mulla on taas yhtä hyvä lottotuuri ja pääsen läpi. Haha, jos tämänkin kokeen pääsen arvaamalla läpi, on pakko lotota!
Blogi tuntuu taas hiljaisemmalta, kun ei oikein tapahdu mitään erikoista. Joka päivä mä enempi tai vähempi opiskelen ja se onkin kaikki mitä teen :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan olla asiallinen kommentoidessasi :)