sunnuntai 30. syyskuuta 2018

Elämä ei ole hassumpaa

Kaksi viikkoa sujahti ihan hetkessä. Mulla on nyt pysyvä koti, ihana poikaystävä ja kiva työ. Nyt voi ehkä hetkn hengähtää ja nauttia elämästä tän kaikn taistelun jälkeen. Oon kahdessa viikossa oppinut tuntemaan hyvin mun suomalaista kollegaa ja musta on kiva pystyä käyttämään kumpaakin kieltä töissä. Mun työkaverit on nuoria rentoja ja mukavia tyyppejä. Mä oon oppinut kaiken tähän mennessä nopeasti ja saankin kuulla olevani jätte duktig. Oon edelleen aamusin tosi väsynyt, mutta nousen joka päivä ilosena sängystä ylös. Vihdoin pääsen tekemään töitä ja oon niin kiitollinen mun työpaikasta.
 Perjantaina käytiinkin suomi-kollegan kanssa vähän afterworkilla ja meillä oli hauskaa ja aika meni niiin nopeasti, että saadaan kyllä ottaa joskus uusiksi! Ei mulla nyt hirveästi muuta ole elämässä, mutta toistaseksi vielä vain nautin töistä :D


farkut - cubus // paita - bestSecret

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan olla asiallinen kommentoidessasi :)