maanantai 21. toukokuuta 2018

Ensimmäiset tuparit

Me pidettiin lauantaina pienimuotoiset tuparit pienellä porukalla. Mun ja kaverin lisäks meitä oli poikaystävä ja hänen veljensä ja muutama serkku, koska valitettavasti muutama muu ei päässyt paikalle. Mutta eikös sitä sanota, että kun väki vähenee niin pidot paranee? Meillä oli oikein hauskaa. Alotettiin ilta grillaamalla meillä ja suunnattiin illalla vielä yökerhoon. Oli kyllä tosi hauskaa tanssia pitkästä aikaa ja muutenkin ihan koominen ilta. Tällasta pään nollaamista tarvitsee aina välillä. 


Tässä viikon sisään on jo ehtinyt tapahtua. Mä en ikimaailmassa ois kuvitellu, että minä minä kävisin jossai salilla. Mutta tässä nyt viikon ollu salikortti meidän lähisalille :D Mä tunnen itteni helposti tosi epämukavaks salilla, mutta tässä helpottaa se, että tää on nii korvessa, että salilla on tosi vähän porukkaa ja että käydään poikaystävän kanssa yhdessä, mikä on hyvä, koska en ymmärtäis mitään noista koneista muuten!


Mä pääsin työhaastatteluun yhteen rekrytointi firmaan viime viikon torstaina ja pääsin jatkoon siitä, jotne tänään kävin haastattelussa tänään ja sitten vielä sinne toiseen haastatteluun huomenna. Nyt jos onnistais! Paikka kuulostaa kivalta, monipuolista asiakaspalvelua ja vaihtelevia työtehtäviä. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan olla asiallinen kommentoidessasi :)