maanantai 29. tammikuuta 2018

Vuosipäivä

Vietettiin eilen meidän ensimmäistä vuosipäivää poikaystävän kanssa. En ois uskonut vuosi sitten, että olen näinkin onnellinen tällä hetkellä. Elämässä täytyy uskaltaa ottaa riskejä, jotta voi kokea kaikkea. Me juhlistettiin päivää brunssilla hotel rivalissa keskustan tuntumassa. Tykkäsin buffesta, mutta hinnan perusteella olisin odottanut hieman enemmän valikoimaa. Mutta massut saatiin täyteen tälläkin tarjonnalla haha. Mä oon nyt ihan ihastunu katkarapuihin. En ennen Ruotsiin muuttoo ollu paljookaa syönyt tai tykännyt niistä, mutta nyt en tiiäkään mitään parempaa kuin katkarapuleipä! :D
Kilisteltiin vielä kumpalla ja istahdettiin hotellin aulaan höpöttelemään. Molemmat oli niin täynnä ja väsyneitä, ettei hirveesti jaksettu muuta vaa suunnattiin molemmat omiin suuntiimme.
Mä päätin myös spontaanisti eilen, että me tehdään weekentrip maaliskuussa johonkin kaupunkiin, joka on maks kolmen tunnin juna matkan päässä. Minä valitsen kaupungin ja herra hotellin. Kohteen olen jo valinnut, enkä kyllä ois tajunnu sen olemassa oloa ilman kattaa haha. Kuvista näyttää niiiiin kauniilta kaupungilta, että oon jo melkee valmis muuttamaan sinne! Ja junaliput per suunta on alle 10 euroo, joten nyt vaan varataan liput ja ootetaan matkaa! Paljastan kohteen sitten myöhemmin ;)

hame & paita - new yorker // legginsit - HM
 Käytiin toissa viikonloppuna kuvailemassa ja nauttimassa lumesta. Täällä on kirjaimellisesti viikon ollut talvi ja sitten taas palattiin tähän harmaaseen lämpimähkön säähän. Olisin mielelläni nauttinut lumesta ja meidosta pakkasesta vielä muutaman viikon..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan olla asiallinen kommentoidessasi :)