maanantai 8. elokuuta 2016

Suomilomalla osa1

Maanantaina lensin siis Suomeen. Ensimmäistä kertaa seikkailin Arlandalle julkisilla, kun mun luota pääsee melko nopeasti kentälle. Kun pääsin kentälle, alkoi mun epäonni. Turvatarkastuksen jono oli jotain 800 metrin luokkaa, joten jonottamiseen meni puolisen tuntia. Sitten istuttiin koneessa reilun tunnin verran ennenkuin se pääsi nousemaan 45 minuuttia myöhässä. Ja kaikista eeppisintä oli se, että istuin kahden kiinalaisen vieressä. Sen matkan jölkeen totesin, etten enää koskaan halua matkustaa kiinalaisten kanssa :D He pälättivät mulle kiinaa eivätkä ymmärtäbeet englantia. Ainoan asian, jonka ymmärsin oli, että he olivat Pekingistä ja halusivat tietää Helsingin sään. Maanantaina meni ihan vaan kotona. Pikkusisko ilahtu ja istuikin heti mun syliin <3 Kissatkaan ei ollut mun pitkästä possaolosta vihasia. Lieneekö namit lepyttäneet ;) 

Tiistaina oli muu perhe töissä ja hoidossa, joten mä suuntasin kauopakeskus selloon lounaalle serkun kanssa. Höpistiin niitä näitä ja syötiin itsemme miltein ähkyyn lounasbuffetissa. Käytiin myös prismassa, josta nappasin mukaan reilu kilon fazeria ja pandaa hupsis.. iltapäivästä näin vielä lapsuudenkaveria ja suunnattiin meille. Siskokin tuli hoidosta, joten mentiin kolmistaan ulos. Tuli muuten todettua, ettei musta mitään hiekkalaatikko-äitiä tuu :D
Keskiviikkona oli äitillä vapaapäivä, joten oltiin kaikki tytöt kotona. Sisko oli niin mun perään, että suuttu jopa kun menin suihkuun yksin :D Mutta me nukuttiin pikkupäikkärit siskon kanssa <3 Illalla käytiin äidin ja kaverin kanssa Helsingin amarillossa syömässä. Jouduttiin odottamaan ruokaa yllättävän kauan, mutta onneksi seura oli hyvää väsymyksestä huolimatta!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan olla asiallinen kommentoidessasi :)