torstai 5. helmikuuta 2015

Lähes täydellistä

Sähköpostiin oli taas tullu, että uusia perheitä tullu. No kävinpä vilkasemassa, koska nimi vaikutti sillee ruotsalaiselta. No suomalaiseen perheeseen (mies ruotsalainen) Tukholmaan haettiin suomenkielistä au pairia. Lennot - meno-paluu - maksais ne, jos tulis haastatteluu. Olis oma huone wifi yhteydellä. Ja lapsia 2, kaksoispojat. Mullahan olis kaksosista kokemuksia, koska oon nii useesti mun kaksoisserkkuja hoitanu nuorempana. Lisäks se alkais vasta elokuus ja olis vuoden. MUTTA kun on yksi ongelma. Tahdon eroon Suomesta ja suomalaisesta. HAluu elää ruotsalaisessa perheessä ja siinä kulttuurissa. Tuolla käyttäis paljon suomee, joka on vastoin mun tarkotusta. En mä kouluun pääse hakee, ellei mun ruotsi parane ja sit haluun oppii riikinruotsii. Nyt toivon, ettei toi perhe ota muhun yhteyttä, on nii vaikee sanoo ei, vaan koska on suomalaisuutta perheessä. On tää vaikeeta!

2 kommenttia:

  1. Vau, en oo tämmöiseen blogiin ennen törmännyt mutta kyllä aika mielenkiintoiselta kuulostaa!:) toivottavasti löydät kivan perheen!;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, jos joku tykkää :) Toivotaan, tässä keväämmällä alkaa varmasti tulla noita vaihtoehtojakin enemmä :)

      Poista

Muistathan olla asiallinen kommentoidessasi :)