torstai 13. lokakuuta 2016

Bloggaustauko

Mun blogi tulee hiljetymään hetkeksi. Kaikki kaatuu. Kaikki räsähti viime viikolla. Jos mun elämä ois talo, niin siitä rasahti yks aamu katto. Sain potkut oikeestaa ilman, että edes sain mahdollisuuden näyttää. Työttömättömäksi en ihan jäänyt, koska mut palkattiin profficen kautta ja niiden kirjoilla olen. Samana päivänä mun läheisin ihminen joutu sairaalaan. Koko muu talo sortui yhestä viestistä. Kukaan ei nyt onneksi kuole ihan vielä. Lopulta lähti vielä lattia jalkojen alta, kun kävi ilmi, etten voi osallistua högskoleproviin, jonka olen maksanut. Tavalliseen tapaan ilmoitin siihen ruotsalaisen henkilötunnuksen, kun se kerta on. No ne olettaa, että voin todistaa henkilöllisyyteni ruotsalaisella idllä. No id-kortin saan vasta ensi vuoden puolella. Tää koe on ehkä mun ainoo mahollisuus päästä kouluun..Se siitä. Tästä ei enää alemmas pääse, joten suunta on vain ylöspäin. Pitäkää huoli rakaimmistanne.

2 kommenttia:

Muistathan olla asiallinen kommentoidessasi :)