lauantai 19. elokuuta 2017

Muuttohommia

Tää kesä on taas mennyt ihan hujahduksessa. Nyt mulle kävikin niin, että mulla varmistu muutto, sillä mä sain opiskelijahuoneen Gärdetistä! Siis aivan huippua. Metroasema on ihan 400 metrin päässä ja keskustaan menee vajaa kuusi minuuttia. Lisäksi siljan terminaali on lähellä, mikäli sukulaisia saapuu tervehtimään. Koko alue vaikuttaa niin rauhalliselta ja vihreältä ja luulen viihtyväni siellä hyvin! Muutto on edessä juuri tasan kahden viikon päästä ja paljon on tekemistä sitä ennen.
Mulla oli nyt viimeinen viikko töitä, jotta ehdin hengähtää edes yhden viikon ennen opintoja. Syksystä tulee hektinen; jo ensimmäisellä viikolla on liuta luentoja, seminaareja ja opintokäynti. Ja sen lisäksi mulla alkaa siitä viikon päästä suomen nettikurssi, että tekeminen ei ainakaan lopu! Pieni stressi alkaa puskemaan tässä päälle. Miten ehtiä hakemaan avain ensimmäinen syyskuuta on luento taikka opintokäynti juuri samaanaikaan..
Elämä on yhtä stressiä ja kaaosta juuri nyt, mutta todellakin odotan innolla tulevaa. Kyllä tämä tästä! Palailen taas blogin ääreen, kun olen saanut muutettua ja saanut opinnot sujuvasti alkamaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan olla asiallinen kommentoidessasi :)